FOREX learning

آموزش فارکس به زبان ساده

اگر بخوایم به زبان ساده آموزش فارکس بدم، باید بگم که فرض کنید یک آمریکایی هستید و به ژاپن سفر کردید، شما مجبورید از صرافی به محض رسیدن به فرودگاه، ین ژاپن بخرید یعنی دلارهاتون رو به ین ژاپن تبدیل کنید. چشماتون میفته به تابلو نرخ ارزها که نشون میده هر یک دلار شما به اندازه 10 ین ژاپن میرزه!

اون تابلو نرخ ارزها رو در بازار فارکس نشون میده!

آموزش بازار فارکس بسیار ساده و در عین حال باید اصولی باشد چرا که بازار فارکس چون بازار تبادلات ارزها در مقابل همدیگه هست، غیر متمرکز با حجم نقدینگی زیاد هست.

شما میتونید از بازار فارکس سود زیادی داشته باشید اما به شرطی که اصول و قواعد این مارکت رو رعایت کنید.

گفتیم نقدینگی جالبه بدونید که میزان نقدینگی بازار فارکس در روز به بیشتر از 6/5 تریلیون دلار میرسد.

از اونجایی که بازار فارکس 24 ساعته روز 5روز در هفته بازه، شما باید آموزش بازار فارکس رو گام به گام دیده باشید تا بدونید چه روزهایی، چه ساعاتی از شبانه روز بهتره چه جفت ارزهایی معامله کنید.

ساعات معامله در بازار فارکس خیلی مهمه چون بازر فارکس از اوکلند شروع میشه و به ترتیب به سیدنی، هنگ کنگ و توکیو میرسه، بعد به فرانکفورت، لندن و نیویورک میرسه که هر کدوم از این بانک ها میزان نقدینگی خاصی رو وارد بازار فارکس میکنند.

عمده حجم معاملات در بازار جهانی فارکس توسط بانک ها و موسسات مالی بزرگ انجام میشه

به من و شما که سرمایه هامون کمتر از این دو هست و داریم در بازار جهانی فارکس معامله میکنیم، خرده تریدر میگویند.

در ادامه توی وبسایت آموزش فارکس به زبان ساده رو میزارم یا میتونید به پیج اینستاگرام من بیاید و برای آموزش های تخصصی فارکس در کلاس های من شرکت کنید.